11 lokakuuta, 2013

Yllätys!

Mulle. :)

Kaikkien mielialanvaihteluiden ja raskaushormoniraivon keskellä ehkä oon kuitenkin tehnyt jotain oikein, kun Eemi mua näin ilahduttaa. ♥ 

Jo reilu kuukausi sitten Eemi vinkkas tilanneensa mulle yllätyksen, mutta ei paljoa sen enempää suostunut kertomaan. Vinkkejä sain vaan sen verran, että lahja on oikeesti kallis, mutta Eemi oli saanut sen jonkun firman tilauksen yhteydessä vähän halvemmalla. Ja voi näitä tuskan päiviä! Niin monesti oon kysyny että "Millon se tulee?", ja perjantaina menetin hermoni totaalisesti ja käskin Eemin soittaa kyseiseen puljuun ja kysyä että missä tämä mystinen paketti viipyy. Tuote oli kuulemma loppunut tilaajalta mutta tulee viikon sisällä, ja samalla sain uutena vinkkinä paketin sisällöstä kuulla, että korvauksena saan samalla hinnalla tuotteesta uudemman version. Hmhmm..

Ja VIHDOIN tänään oli se päivä; 
taas kävelin postilaatikolle jo toivosta luopuneena kunnes näin saapumisilmoituksen laatikon pohjalla. JIIIIIIIIIIHHHAHAHHAHAHAHAHAAA!!!! Mulle maailman uteliaimmalle ihmiselle on ollut todellista tuskaa elää tässä epätietoisuudessa, ja vihdoin sain tänään marssia postiin ja hakea mun pikkusen paketin. Oh, happy day! :) Enää ei harmita rikkinäinen tietokone tai mokkula. Mitä oli mun pienessä paketissa? Samsung Galaxy Tab3. Hihhiii on aivan mielissäni illan tässä värkkäilly, ja moni asia hoituu kyllä niin paljon kätevämmin tällä kuin puhelimella. Ihan hyvänä esimerkkinä jo tämä bloggaaminen. 

En ehkä vielä malta ihan vielä erota tästä mun uudesta ystävästä, mutta sänkyyn se ei (tänään) tule, sillä meillä on tänään kaikki paikat jo varattu. Saatiimpa nimittäin Eemin ihana 4-vuotias pikkuveli meille yökylään. :) ♥



Viikonloppua tässä talossa ei niin vietetäkkään, kun Eemillä on nyt töitä. Siitä huolimatta mukavaa viikonloppua kaikille teille! ♥ 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti