16 joulukuuta, 2013

100.

Ohoo! Jo 99 kertaa oon aiemmin teille kirjoittanut, näinollen tämä on siis 100. teksti mun näppäimistöltä. Oikeestaan ei ehkä näppäimistöltä, sillä paljon oon kirjotellut myäs tabletilla ja puhelimella. 

100 postauksen aikana blogia on käyty kurkkaamassa 20 254 kertaa, ja 28 ihmistä on jäänyt lukijaksi sivuille. 
Kiva huomata, että teitä kiinnostaa mun höpinät. Blogin kirjoittaminen on mulle itselle myös todella mukava tapa purkaa ajatuksia, ja te annatte mulle intoa kirjoittaa. 
Iso kiitos siis jokaiselle, myös teille jotka ette lukijaksi ole kirjautuneet. ♥

Lähden laittamaan tuota pikkutyttöä päiväunille, ja sen aikaa aion ite laittaa viimeisiä siivousjuttuja valmiiksi vielä. Oonkohan ollut jo liiankin ahkera kun joulupukki toi jo yhden lahjan näin etukäteen. :)


Minä jatkan päivää Johanna Kurkelan soidessa. ♥

7 kommenttia:

  1. Mä jo viikonloppuna odotin uutta tekstiä, tulin siihen tulokseen että nyt se on mennyt synnärille!mutta mitä vielä, siellä ehjänä pallona kirjottelet!:)

    Vähän niinko alkaa kyllästyttää, vois toi asukki jo muuttaa tänne masun toiselle puolelle:) ei tarvis jännää onko jouluna synnäril vai vasta uutena vuotena 8)

    Koitetaan pysyä ehjinä vielä pari viikkoa niin on molemmilla sitten vuoden alussa syntyneet lapsoset!:)

    VastaaPoista
  2. Joo täällä sitä vielä ollaan.. :) Mulla kans alkaa olla aika epätoivonen olo, kiire tulee jos meinaa jouluks päästä kotiin.. :D Tämä vaan ois tosi sopiva aika synnyttää ku Eemi on ens viikon lomalla, tammikuussa ois taas hommaa sitte :/ Vaikka vauvalle ois varmasti mukavampi ku tulis vasta tammikuun puolella. :P

    VastaaPoista
  3. Onhan se hanurist syntyy iha loppu vuodesta, varmasti se aikuisena syyttää et sun vika ku ei pääse baarii jne....:D

    Mäki joka aamu mietin jokohan tänään, mut eeeeei:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mää jotenki oletan että se synnytys käynnistyis yöllä niinku Eleanki, ni aamusin herään ihan pettyneenä että ei vieläkään.. :D

      Poista
    2. Iidaki synty 4.55 ni oletan joo et yöaikaan syntyy, mutta aamulla siis ajattelen et joko tänä iltana lähettäs... 8)

      Poista
  4. Noniin, meillä tais lähtölaskenta alkaa.. Ainakin siihen malliin yön supistellu etten oo saanu nukuttua ja vessas on tullu ravattua.. Ei oo kyl vedet menny tai limatulppaa näkyny, mut ei menny vedet viimekskää vaan supisteli KOLME fakin päivää...:D laitoin jo mun isälle viestin et on valmiudes tulee iidan kanssa tänne (plus isommat apinat on meillä...)
    Mutta katsellaan kuinka käy, toivottavasti tulis ulos eikä tarvis montaa päivää kärvistellä!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihiii voi eii miten jännää! :D Paljon tsemppiä ja toivottavasti tulis nyt sitte jos meinaa! :):)

      Poista