02 heinäkuuta, 2013

Ensimmäinen vuosi.

Mun pienen tytön ensimmäinen syntymäpäivä oli siis sunnuntaina! Kyllä mua aamulla sillon vähän itketti. Vastahan me laskettiin tytön ikää viikkoina, sitten kuukausina.. Pian meillä oli 6kk täynnä, ja sekin tuntui sillon paljolta. Nyt mun rakas on jo iso 1-vuotias! <3 Syntymäpäivä oltiin siis Pudasjärvellä. Synttärikahvit juotiin termarista ja kertakäyttökupeista pihalla, ja kakun sijasta saatiin pullapitkoa. Ensi sunnuntaina olis tarkoitus kutsua kummeja ja isovanhempia synttärikahveille, että saa meidän pieni tyttö ensimmäiset juhlansa. :)

Syntymäpäivä sai mut miettimään kulunutta vuotta. Miten paljon siihen on mahtunut ihania hetkiä, pelkoa, ihmettelyä, uuden oppimista, kasvamista, rakkautta, vaippoja ja vaikka mitä muuta. Mun elämäni parasta aikaa, vuosi joka on jättänyt mulle maailman rakkaimmat muistot. Kuvia on paljon, muistoja sitäkin enemmän mutta eilistä ei saa koskaan takaisin. Onneks mun tyttö on edelleen aivan yhtä ihana kuin lauantainakin, 11-kuukautisena vauvana.

Tasan 1-vuotias tyttö. <3
Elea syntyi siis 30.6.2012. Se päivä todella muutti mun elämän täysin. Vihdoin, 9 kuukauden odotuksen jälkeen musta tuli äiti. Äiti maailman ihanimmalle pikkutytölle. Kaikki oli uutta ja ihmeellistä, ja ihanaa. Tuo pieni vauva tarvitsee mua enemmän ku mitään muuta koko maailmassa, ja mun on tehtävä kaikkeni että mun pienellä rakkaalla tytöllä on kaikki hyvin. 
"Minä suojelen sinua kaikelta mitä ikinä keksitkin pelätä."


Elea rakas 3-päiväisenä, ensimmäistä kertaa kotona. <3


Mun elämä sai aivan uuden suunnan. Saan olla äiti tuolle pienelle ihmiselle. Mitä parempaa maailmalla on enää antaa? Mulla ja mun elämällä on vihdoin joku tarkoitus. Tämä pieni ihminen on tehnyt mun elämästä elämisen arvoista.

"Mä seuraan sua matkoillas, annan anteeksi kaiken mihin katuva kaatuu. Minä rakastan sua niin että sattuu."








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti