10 heinäkuuta, 2013

16+0 ja aleostoja

17. raskausviikko lähti käyntiin tänään! :) Kyllä nyt lähestytään nopeesti puoliväliä.. Alavatsa on ollut pari päivää tosi kipeenä. Eleaakin on vaikeeta pitää sylissä, kun vatsaan sattuu kun siihen edes koskee. En muista että Eleaa odottaessa ois mitään tämmöstä ollu, mutta ehkä tää on jotain kasvukipua vaan? Vauvan liikkeitä oon kovasti ootellu, Elean ensimmäiset potkut tunsin 16+. Toistaseks ei mitään varmaa ainakaan oo tuntunut, mutta ootellaan vielä. :) Neuvolassa käytiin maanantaina. Kaikki oli hyvin, oli tosin ihan pikainen käynti vaan kun mulla oli Elea mukana. Painoa ei mulle ollut onneksi kertynyt vielä paljoa, pelkään sitä niiin paljon kun Elean aikana kasvoin aikamoiseks.. :D Nyt oon yrittänyt vähän hillitä karkin ja pullien syöntiä, mikä on ollut mulle lähes elämäntapa. Toistaiseksi näyttää siis hyvältä, mutta kyllä se viimekerrallakin räjähti käsiin vähän isoimmilla viikoilla.. :D

* Tällä viikolla meidän pieni on n. 16cm pitkä, ja painaa n. 135g. 
<3

Ja mun tämän kuun kohokohta: Polarn o. Pyretissä on alkanut maanantaina lisäale! :) Pakko oli heti silloin sitte sinne suunnistaa, sitä kun oli niin odotettu. Pelkäsin kyllä ruuhkaa ja sitä, että onko siellä enää mitää jäljellä, mutta hyvin löydettiin kaikki mitä lähdettiin hakemaan ja vähän ylikin ;) Elea kasvoi yhtäkkiä tosi nopeesti, joten lähes kaikki housut jäi ihan viikon sisällä pieneksi. Legginssien haussa siis oltiin :) Me ostettiin siis kahdet housut, (Po.pin legginssit on aivan parhaita!) kahdet sukat ja syyspipo Elealle, ja kahdet pienen pienet sukat vauvalle. Hintaa ostoksille tuli vain 34€, kaikki tuotteet oli -50%. Eipä siis hintaa jäänyt yhtään sen enempää kuin missään muuallakaan. :) Anoppi oli vielä käynyt hakemassa Elealle synttärilahjaksi kahdet legginssit ja kahdet sukat, joten me taidetaan nyt hetki pärjäillä näillä. :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti