14 kesäkuuta, 2013

I need your love, I need your time

Tänään me päästään ihan vaan kolmestaan koko viikonlopuks mökille! :) Aamu kuluu siis pakkaillen ja intoillen, en millään jaksais odottaa! Kaupassa pitäis käydä hakemassa syömistä vielä mukaan..

Eemillä ei oo viimeseen (ainakaan) kuukauteen ollut ainuttakaan viikonloppua vapaana, ja arkena on ollu vielä enemmän töitä. Hommaa on ollu niin paljon että tosiaan oon välillä miettinyt että miten tuo mies jaksaa, kun musta tuntuu että itse en jaksa edes tätä ikävää? 



Tyttö on maailman kiltein enkeli, ja sen kanssa kyllä jaksan touhuta ihan kahdestaankin päivät kun Eemi on töissä. Selvästi huomaa miten pienelläkin on isiä ikävä, ja miten tyttö nauttii Eemin seurasta ja leikeistä. Sen ikävän näkee niin selvästi, että mua sattuu katsoa sitä..

Mullakin alkaa aika käydä pitkäks Elean kanssa kahdestaan kotona. Onhan meillä siis hommaa ja tekemistä, mutta kun tuosta tytöstä ei oikeen juttukaveriks vielä oo.. Mun olo on välillä niiiiin yksinäinen. Onhan mulla ystäviä, ja nähdäänkin usein, mutta ei se oo sama asia. Eemi ymmärtää mua niin täydellisesti, ja sen kanssa tietysti myös jutellaan ihan eri asioista kun mun ystävien kanssa. Se tietää musta ihan kaiken, ja sen kanssa voin olla täysin oma itseni. Niitä meidän yhteisiä hetkiä mulla on ikävä. Niitä, kun meillä oikeesti on hauskaa yhdessä. Nykyään kun on tuntunut että jokainen vapaahetki yhdessä me jutellaan vaan töistä, kiireestä, kirjanpidosta, rahasta ja kaikesta muusta yhtä tylsästä. 

Onneks vihdoin näyttää siltä että työjutut alkaa vähän tasaantua, ja ainakin tämä viikonloppu saadaan olla ihan kolmestaan. <3 Eemi ei ehkä ollut ite ees tajunnut miten paljon se on pois, mutta nyt kun saatiin asiasta juteltua vähän enemmän, niin tuntuu että sekin ymmärsi paljon paremmin. Ainakin seuraavat viikot näyttää siltä että Eemi on kuitenkin illat kotona, vaikka töitä riittääkin.

Jos olisin tiennyt että yrittäjän elämä on näin kiireistä ja työtä täynnä, voi olla että olisin miettinyt kaksi kertaa..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti