21 huhtikuuta, 2013

Jännittää!!

Ihan justiin saa lähteä tatuoinnin ottoon! Jännittää niiiiiin paljon! Tatuoinninlaitosta sillon 14-vuotiaana en paljoa muista, joten tää on vähä ku ensimmäistä kertaa kokeilis sitä.. Ottaakohan se kipeetä? :D Oon niin innoissani kun saan vihdoin tuon niin ruman kuvan piiloon! :) 

Eilen oli jotenki niin kiire koko päivän etten ehtinyt mitään kirjoitella.. Puhelin kyllä ois aina mukana, mutta jotenki tietokone on tämmösissä niin paljon helpompi käyttää. Eipä me mitään erikoista tehty. Käytiin mummolla, ja Eemin veljellä. 

Mun rakas tyttö on vihdoin oppinut konttaamaan! Konttausasennossa se on "heilunut" jo 6 kuukauden ikäisestä, mutta eteenpäin ei vaan oo mennyt. Yhtäkkiä tyttö sitten hoksas miten se tehdään, ja kovaa meneekin nyt. Heti myös kun ymmärsi tämän, on se ruvennut myös hatarasti nousemaan polvilleen/seisaalleen tukea vasten seisomaan.  Voi mun pieni rakas kun ihan yhtäkkiä pitää kasvaa isoks tytöks.. Elea on siis viikkoa vajaa 10kk, että ehkä se on aikakin jo.. :/ ♥

Tänään käytiin aamusta kokeilemassa Eemin cartingautoa. (Eemi ajoi ja minä ja Elea odotettiin auton luona. Aivan ihana ilma olla ulkona! Nyt se kesä tulee!  ♥ Ilmotin Eemille että nyt pitää laittaa mun pyörä kuntoon ja istuin kiinni niin päästään tytön kanssa pyöräilemään.  :)

Ja jos joku pienen lapsen äiti sattuu lukemaan niin mulla ois kysymys.  Mitä pidätte näillä ilmoilla päällä? Meillä on niiiin käteväksi käytössä havaittu Polarn o pyretin windfleecehaalari,  mutta tuntuu että kun päivällä aurinko porottaa että se on kyllä liian lämmin!  Kesäksi meillä on ohuehko takki, ja jotenki se tuntuis ehkä liian viileältä? 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti