17 huhtikuuta, 2013

Hammaslääkäri ja tatuointeja

Eilen tosiaan käytiin siellä markkinoilla. Eemi halusi jäädä Elean kans kotiin, joten kävin sitten parin mun kaverin kanssa. Eipä sieltä mitään muuta ku jäätelöä ja kevätrullia tullu ostettua, mutta ihan mukava oli käydä kattomassa. Onneks käytiin eilen, tänään on ollu aika synkkä ilma..

Eemi oli tänään kotona, ihan kivaa vaihtelua kun joku muu hoitaa aamuhommat Elean kans ja ite saa rauhassa  juoda kahvit ja tehdä aamutoimet.. Ompelin Elealle pipon, hieman on vielä kesken mutta toistaseks näyttää ainakin hyvältä! Sitten käytiin lounaalla kiinalaisessa ravintolassa, joka todella on mun suosikki! Rakastan niiiiin paljon sitä ruokaa, ja käynkin sielä melkein joka viikko. :D 

Elea oli tänään mummolla hoidossa reilun tunnin kun kävin hammaslääkärissä. On se edelleen yhtä hirveetä jättää se hoitoon, ainakin jollekki muulle kuin Eemille. Yleensä en tyttöä vie hoitoon, vaan kaikki menot sovitetaan niin että joko minä tai Eemi ollaan sen kanssa. Nyt on pikkuhiljaan oppinut jättään sitä edes Eemille sen verran että ite käy muutaman kerran viikossa n. 1h salilla. Ennen tätä en jättäny sitä edes Eemille, vaan se kulki joka paikassa mun mukana. Moni sanoo että pitäis "irrottaa" enemmän, mutta en oikeen tiedä että miks pitäis.. Mua ei haittaa kantaa tyttöä mukana, se on pienestä asti ollut niiin niin kiltti että ei koskaan oo ollut mitään ongelmaa, tai paikkaa minne sitä ei olis voinut ottaa.. No kuitenkin, hyvin ne oli sielä mummolassa pärjänny, mitä ei todellakaan tarvi epäillä. Elea on maailman kiltein tyttö, ja mummulla on niin hyvä hoito että ei sitä oikeesti tarvis huolehtia.. Mutta minkä mä itselleni voin :D Kai siihen tottuu aikanaan..

Eemi kävi tänään laittamassa tatuoinnin, Elean nimen & syntymäajan. On kyllä niin ihana.  Mulla on itellä sunnuntaina aika, enkä millään malttais odottaa! Oon pistäny yhden tatuoinnin aikasemmin, 14-vuotiaana. Ja todella KADUN sitä! Ihan hyvä että nykyään harva tekee alaikäiselle, sillä mun kohdalla se ainakin oli virhe.. No, sunnuntaina saa tuon ruman kuvan peittoon. Oon haaveillu tästä niin kauan, mutta en oo uskaltanut peittää sitä, koska pitäis kuitenki tehdä päälle jotain isompaa, ja pelkäsin että kohta en tykkää siitäkään. Mutta nyt kun tuo pieni rakas syntyi, on mulla oikeesti maailman tärkein ja ihanin aihe ikuistettavaksi mun iholle. Eli siis vauva-aiheinen tatuointi tulossa! Can't wait! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti