08 toukokuuta, 2014

Me pyöräillään!

Vilan syntymästä asti täällä on ollut suurena haaveena pyöräperäkärryn hankinta. Elean kanssa viimekesänä pyöräiltiin jonkun verran, ja selvää oli että tänä kesänä aiotaan jatkaa myös. 

Ostettiin kärry käytettynä, joten hintaa jäi alle puolet ovh:sta ja se on aivan uudenveroinen. Mulla oli oikeestaan vaan yksi vaatimus; siitä täytyy saada tehtyä "rattaat". Ihan vaan siksi, että jos haluan joskus pyöräillä kaupunkiin tms, niin saan tyttöjä sitten työnnettyä sillä. Onneksi malli oli oikea ja saatiin se vihdoin! 



Ollaan pari kertaa käyty sitä testaamassa, ja en oikeestaan tiedä että tuoko se hirveesti ees lisähaastetta tuohon pyöräilyyn. Oon ilmeisesti ihan rapakunnossa mutta eiköhän siitä treenillä selviä! Elea on toistaiseksi ollut istuimessa tarakalla, ja vauva turvakaukalossa kärryssä koska tässä mallissa ei saa selkänojaa säädettyä.



Moni on ihmetellyt sitä, miten se toimii tai miten uskallan kuljettaa vauvaa ilman vöitä. (Huomaatteko miten söpö pullukka Vilasta on kasvanut?:D) Whaaat? En uskallakkaan. Vauva on vöissä turvakaukalossa. Turvakaukalo on kärryssä, sidottuna kiinni kärryn omilla vöillä. Nyt mulla olis hakusessa semmonen "vanhanajan turvakaukalo". Siis sellainen pienempi malli joka mahtuis paremmin sinne,  niin Elea mahtuu sitten Vilan viereen kyytiin istumaan. 

Oon aivan innoissani tästä, toivotaan että se kestää! :)

2 kommenttia:

  1. Tutan fleecetakki?meilläkin samanlainen ja housut:)
    Mustki ois kiva pyöräillä, mut joo ku pitäs ostaa toi kärrynen ja kerrostalossa kaiken ton säilytys on ehkä vaikeeta...:/ no, täytyy ton isomman kaa käydä pyöräilee:)

    VastaaPoista
  2. On tutan, vitsi oon rakastunu tuohon! :D Joo mulla on ongelmaa jo täällä ok-talossa että mihin sen tungen ku ei oo mitää varastoo :/

    VastaaPoista