22 toukokuuta, 2014

Ihana kesä

Pakko munkin on hehkuttaa! Kelit on ollut aivan mahtavat kuten kaikki varmaan tietää, ja pihalla on viihdytty paljon.


Elämä on helpottanut niin paljon, kun ei tarvi tytöille laittaa lähtiessä kuin lakit päähän. Oonkin vihdoin saanut tulla ja mennä aivan niinkuin Elean kanssa kahdestaankin ennen, ja elämä tuntuu taas "normaalilta". 



Eemi on tehnyt pihalla remonttia aamusta iltaan, mutta kuten sanoin - se ei oo meidän tyttöjen kesästänauttimista häirinnyt paljoa. Me ollaan grillailtu, käyty pyöräilemässä ja vaunulenkeillä, syöty jäätelöä ja leikitty meidän terassilla. Oon tässä ulkoillessa jopa saanut rusketettua ittenikin. Oon talvisin aivan kamalan kalpea, eikä tilanne yleensä kesällä oo hirveesti parantunut. Nyt on kuitenkin tapahtunut joku ihme, ja tällä kertaa oon valkoisen tai punaisen sijasta ruskea. Oon aivan innoissani!

Kesä on tehnyt mut niiiiiin onnelliseksi. Oon oottanut niin innolla tätä, kaikkia kesäjuttuja, reissuja, meidän pihan valmistumista.. Parin viikon päästä täällä kasvaa jo nurmikko ja taloremppa saa hetkeksi jäädä odottamaan kun me vaan nautitaan! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti