01 huhtikuuta, 2014

Keltaista

Oon ehkä miljoona kertaa aikasemmin kertonut siitä miten tänä keväänä oon aivan rakastunut keltaiseen..



Oon aina ollut aika varovainen värien käyttäjä, koska en ehkä vaan oikeestaan oo osannut nimetä ainuttakaan väriä mikä mua miellyttäis. Silti mua on ärsyttänyt niiiin paljon, kun meidän koti on vaan täynnä mustaa, valkoista ja harmaata. Nuo on ollut pitkään mun luottovärit ihan kaikessa, ja se alkaa tuntua jo vähän tylsältä. Nyt kun tämä mun rakkaus on syttynyt niin vihdoin uskalsin tuoda jotain värikästä kotiinkin.. :)




Pienillä muutoksilla olohuoneesta saatiin niin paljon keväisempi ja kodikkaampi, kuitenkaan liikaa järkyttämättä mun mustavalkoista mieltä.. =D

Mitä väriä teillä suositaan tänä keväänä? 

4 kommenttia:

  1. Oi vitsi ku on kivan näköstä! Sopii tosi hyvin ja ihana toi tyynyliina!! =) (ootko muuten nähny niitä sitruunankeltasia kastehelmituikkuja, sika kivoja! ;) )

    VastaaPoista
  2. Keltainen on ehdottomasti yksi omista lemppareista, tykkään <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Musta on hassua kun oon aina melkeempä vihannu tuota väriä ja yhtäkkiä tykkään niiiin paljon =D

      Poista