22 maaliskuuta, 2014

(Melkeen) Yksin kotona 2

Niin ne suunnitelmat muuttuu. Eemi laittoi aamulla viestiä, että Elea vois jäädä mökille sunnuntaihin asti. Kyllähän mä sen tiesin että ne pärjää sen kanssa ja että Eleakin viihtyy, ite oon vaan niin kiinni kasvanut siihen tyttöön etten enää osaa olla ilman sitä. Mulla on jo kamala ikävä, enkä tosiaan oo kertaakaan ollut ilman Eleaa kotona sen syntymän jälkeen.. Muutama yö oltiin erossa noiden mun sairaalareissujen aikana, mutta muuten en koskaan oo laskenut tuota tyttöä mihinkään. Ehkä nyt oli jo aikakin? :D Lohduttaudun sillä, että Elealla siellä on monta pikkusta kaveria ketä se ei nykyään niin usein enää näe, ja se tykkää niistä niin paljon että varmasti viihtyy ja nauttii olostaan. Eemi sanokin että se juoksee isompien perässä siellä aivan innoissaan. Kaippa ite sitten selviän vielä yhden yön ilman tuota pikkutyttöä..?

Kurssin jälkeen kävin kotona syömässä, josta suunnattiin Iidalle kahville. Miten hassua oli istua siellä ihan rauhassa ja höpötellä tyttöjen kanssa.. Ajoissa tultiin jo kotiin että kerkesin kylvettää Vilan, ja nyt tyttö nukkuu jo yöunia. Tänään en aio tehdä enää mitään muuta kuin maata. Olin ostanu itelleni,kasan herkkuja, mutta äsken torkuin jo sohvalla joten taidan suosiolla siirtyä sänkyyn jatkamaan unia. Huomenna yritän nukkua pitkään ja jos sää sallii niin lähdetään Vilan kanssa vielä aamukävelylle ennenku Elea ja Eemi tulee kotiin.

En oo koskaan oikeen aatellu että tarvisin mitenkään "omaa aikaa", mutta pakko sanoa että kyllä tämä on aika mukava tapa rentoutua. Huomenna saan mun rakkaan pikkutytön kotiin ja tällä levolla jaksaa taas pitkälle! ♥

2 kommenttia:

  1. Mä odotan innolla sitä aikaa kun uskallan joskus jättää Niilon johonkin yöhoitoon ja nauttia itse pitkästä aamusta :D Mutta sitä tuskin tulee ihan kauheen pian tapahutmaan kun en uskalla :D

    Nauti! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ymnärrän kyllä, kun en oo halunnu aikasemmin jättää ees Eemillr ja vielä vähemmän jollenki ulkopuoliselle.. :D Kyllä Tässä oli nyt hetkeks "vapaata", mulla on niiin kamala ikävä Eleaa! :D

      Poista