18 maaliskuuta, 2014

Meidän Me&I

Ihan ensimmäisillä Me&I-kutsuilla oon käynyt jo Elean raskausaikana. Pari bodya ostin meille silloin, lähinnä sen takia etten kehdannut olla ostamattakaan. Muutaman kerran niitä pidin, mutta huomasin äkkiä että ne ei oikeen ollut meidän tyylisiä. (Mitä olin epäillyt jo ostohetkellä.) Pian kuulin Facebookin Sydänpyllyt-ryhmästä, jossa ostetaan ja myydään Me&I-vaatteita. Vanhoista mallistoista löytyi muutama mieleinen juttu jotka oonkin saanut ryhmän kautta käytettynä ostettua. En siis oikeestaan missään vaiheessa oo "hurahtanut" Me&I-tuotteisiin niinkuin moni muu, ja oikeastaan mua enemmänkin ihmetyttää se, minkälaisia summia ihmiset käyttävät kutsuilla. 

Oon kerennyt jo useilla kutsuilla käydä, ja yleensä oon osannut kohteliaasti kieltäytyä tuotteista jotka mua ei vaan kiinnosta. Vaatteet ei (yleensä) oo saanut mussa aikaan mitään "pakko saada-tunnetta", ja suurin osa niistä on mun mielestä vähän kummallisia. Lisäksi mun vähäisen kokemuksen perusteella oon huomannut että laatu näyttäis olevan aika vaihtelevaa. Osa vaatteista on jo ensimmäisien pesujen jälkeen kamalan näköisiä puhumattakaan siitä miltä ne näyttää pidemmän käytön jälkeen. Tuo laatu yhdistettynä korkeaan hintaan saa mut yleensä lähtemään kotiin "tyhjin käsin". 

Tapani mukaan kävin kuitenkin selaamassa tämän kevään malliston nettisivuilla heti sen ilmestyttyä, ja ensimmäistä kertaa koin sen hurahtamisen. Silmiin osui lastenvaatteista välittömästi ihana Paisley-mekko. Yleensä tykkään vähän yksinkertaisemmista väreistä ja kuvioista, mutta joku tuossa mekossa on niin ihanaa! Olisko se sitten nuo keltaisen sävyt, joihin oon yhtäkkiä rakastunut. Tämä oli siis ostos, joka mun oli ihan pakko saada. 

Me&I "Paisley tunic" Elealle. (Kuva: meandi.se)
Kerroinkin aikaisemmin jo että pääsin tänä keväänä jopa kaksille kutsuilla. Pippurin kutsuilla ensimmäisenä merkkasin tilauslappuun tilaavani tuon mekon Elealle. Myyjän esitellessä vaatteita yllätyin itsekkin, miten paljon oli myös naisten vaatteita jotka oli aivan mun tyylisiä. Pakko saada-lista siis kasvoi kasvamistaan, mutta hintojen takia en vaan millään raaski tilata kaikkea. Jotain kuitenkin tilasin mullekkin: 

Me&I "Poncho tunic". (Kuva: meandi.se)

Me&I "Blazer"
Oon rakastunu!
(Kuva: meandi.se)
Pippurin kutsuilla tilatut vaatteet tuli jo jonkun aikaa sitten, mutta oon odottanut että saan tuon blazerinkin mukaan tähän postaukseen. Toisen paketin hain siis tänään, ja oon aivan rakastunut! Tuo blazer on ehkä mun paras ostos koskaan, se on niin ihana! Vähän pelottaa tuon pesunkestävyys, ja lähinnä se että kuinka äkkiä väri alkaa haalenemaan. Lohduttaudun kuitenkin sillä että mulla on muitakin mustia vaatteita jotka kaipais jo värjäystä, ja se ei iso homma oo. Tunika oli ihan mukava, tosin ehkä vähän liian "mekkomainen" mun makuun. Mun mielestä se näyttää vähän hölmöltä legginssien kanssa, (oikeista housuista puhumattakaan), joten nyt sitten odottelen vaan kesää ja mietin sitten että voiko sillä kulkea ilman legginssejä. En kuitenkaan halunnut sitä palauttaa, ja Facebookissa sen saa varmasti myytyä jos ei itsellä tule käyttöön. 

Me&I "crowns body" (Kuva: mendi.se)
Vauvalle tilasin tyttöjen innoittamana tuon kruunubodyn, ja onhan se aivan ihana. Vaikka bodyjen laadusta mulla onkin vähän huono kokemus, niin uskon että tuon kanssa sujuu paremmin koska se on valkoinen. Tosin valkoinen väri antaa taas muita huolenaiheta.. No, Vila oli niiiiin sulonen se päällä että en nyt jaksa tuota väriä murehtia!

Tässä siis meidän ostokset, ja tähän saa kyllä nyt vähäksi aikaa jäädäkkin. :D

 Onko joku muu jo kutsuillut tänäkeväänä? :) 

5 kommenttia:

  1. Ihania vaatteita tytöille ja sulle :)

    VastaaPoista
  2. Muutamat aikuisten vaatteet sai mut melkein tilaamaan ja tyttö jos olisi, niin ehdottomasti olisi muutama vaate lähtenyt matkaan, mutta pojalle taas ei ollu juuri mitään kivaa. Mikä tosin ei haittaa, koska olen edelleen meandi ähkyssä syksyn jäljiltä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Musta tuntuu taas melkeen aina että pojalle ois vaikka mitä mut tytölle ei.. :D Niinku joka paikassa :D

      Poista
  3. Saako kysyä minkä hintainen on tuo tilaamasi blazer? Ihana :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se oli 55€ muistaakseni.. Kuvassa ei näy oikeen kunnolla, on kyllä aivan ihana! :)

      Poista