08 maaliskuuta, 2014

Kivoja juttuja


Taisin aikaisemmin jo mainita, että perjantaina oli tiedossa pienimuotoiset kahvikestit mun synttäreiden kunniaksi. Halusin leipoa kakun, joten kutsuin muutaman vieraan ihan vaan kahvittelemaan tänne ilman sen kummempia.. Aamusta täällä kävikin mun kavereita, ja päivällä tuli vielä mun siskot, äiti ja sen mies ja mun mummu. Kyllä taas huomasin miten ahdas tämä meidän kämppä onkaan, ja hinku pois täältä kasvaa vaan!


Mun ihana kummipoika Hugokin saatiin vieraaksi. <3

Juhlat oli alunperin sovittu iltapäivälle, mutta keskiviikkona sain niin kivan puhelun että ne oli pakko siirtää. Yritin nimittäin aikaisemmin ilmoittautua valokuvauskurssille, ja "pääsin" varasijalle 27. Toivo oli aikalailla menetetty, kun kurssilla oli paikkojakin vaan 12. Keskiviikkona mulla kuitenkin soi puhelin, ja kurssinpitäjä ilmoitti että mulle olis paikka perjantaina alkavalla kurssilla jos vaan pääsen näin nopealla varoitusajalla! Iltapäivän ja illan vietin sitten siellä. Eemi oli pärjänny hyvin tyttöjen kanssa kotona, mitä jännitin kovasti vaikka olin poissa vaan vähän yli kolme tuntia. Hieman jo jännitän ensviikonloppua, kun lauantaina kurssipäivän pituus onkin kahdeksan tuntia.. Mutta näistä jutuista kirjoitan lisää myöhemmin! :)



Tänään on ollut aivan mahtava ilma, ja ollaankin oltu tyttöjen kanssa kävelyllä ja tuossa pihassa leikkimässä. Oltais viihdytty varmasti kauemminkin mutta Elean piti välissä tulla sisälle nukkumaan, Vila nukkuu edelleen ulkona. Ehkä me vielä päikkäreitten jälkeen mennään jatkamaan leikkejä kun Eemiki on ulkona siivoomassa pihaa. :) Ihanaa viikonloppua!




2 kommenttia:

  1. katoin et Elealla on Hugon pipo päässtä, millon se senki kerkes tehä? Sit vasta tajusin et se onki Hugo, vitsi mikä tyttöjen paita:D

    VastaaPoista