27 maaliskuuta, 2014

Ihana, ihana aurinko

Mulla on semmonen tunne että nyt se kevät vihdoin tulee oikeesti! 

Eilen tulin jo hehkuttamaan ihanaa ulkoiluilmaa, mutta mun uusi ääliöpuhelin ei anna lisätä kuvia teksteihin joten se siitä. Tämä ääliöpuhelin ei myöskään jaa nettiä tietokoneeseen joten oon ollut Eemin puhelimen armoilla jota ei hirveesti muualla näy kuin Eemin korvalla. Tuo ihana kapistus on myös näköjään viihdyttänyt teitä tyhjillä postauksillakin.. No, ei enempää siitä. 

Eilen jo heitettiin Elean kanssa välikausikamat niskaan ja lähdettiin niitä testailemaan ulos. Elea tosin joutui käyttää vielä syksyistä vähän piukkaa haalaria, koska meidän uusi, ihana haalari on vasta matkalla. Vaikka oon ite aika helposti paleleva ja kylmästä kärsivä tyyppi, pärjäsin kuitenkin ulkona ohut kesätakki päällä. 

How wonderful life is......<3




Grillikausi on avattu myös, tosin vasta meidän pihalla nuotion äärellä. Pippuri kun se tapaa aina innostaa mua kaikkeen, niin mistäpä muualta sain älyttömän himon grillata kuin täältä. Pipsi houkutteli mut jälleen kerran Kiinalaiseen ravintolaan syömään (ite en olis sinne mennyt todellakaan muuten). Eleakin söi ekaa kertaa siellä lounaan, kun yleensä oon ottanut sille kotoa ruoan mukaan.

Hihiii miten isolta Elea näyttääkään pikkusen Hugon vieressä! :D
 Tänään Pippuri sai mun revittyä vielä perhekerhoonkin, josta väsyneinä molemmat tytöt nukkuu nyt päikkäreitä ja tämä äiti aikoo ottaa ihan rennosti! 

Mulla on teille pieni yllätys tiedossa, joten pysykää kuulolla.
Ihanaa päivää!

2 kommenttia:

  1. Unohtamatta tietenkään eilistä spinningiä ja cx:sää. Näköjään ei ollu tarpeeks rankkaa ku tolla tavalla vaan unohtu, täytyy keksii jotain rankempaa.

    VastaaPoista