22 syyskuuta, 2013

Väsymys

Otsikko varmaan kertoo kaiken..
Oon aivan poikki jatkuvasti ja mikään määrä unta ei tunnu riittävän. Tosin mitään maraton-nokosia en oo päässyt kokeilemaankaan, kun tuo pikkutyttö on aamusin pirteenä hereillä poikkeuksetta viimeistään klo. 8.00. Päikkäreitä oon kokeillut nukkua välillä kun Eleakin nukkuu, mutta silti oon hetken päästä taas aivan poikki.. Tiistaina on sitten lääkärineuvola, joten pitää varmaan tuo hb siellä tarkistaa. Viimekerrallahan se oli jo aika alhaalla, joten varmaan lisäraudan vois alottaa jo. 

Jotenkin tää väsymys ei kyllä estä mua väsyttämästä itteeni ollenkaan. Pari päivää sitten Eemikin jo sanoi että "sun pitäis levätä välillä, eikä koko ajan värkätä jotain". En oikeen osaa rauhoittua paikoilleen, mikä ei mun oloa varmastikkaan helpota. Tosin jaksan päivät tytön kanssa kotona päivisin kun on jossain muualla kuin kuin kotona, miettimässä muita juttuja. Eipä mulla kyllä mitään ongelmaa tässä kotonaolossa oo ollutkaan, onpa ihanaa kun meillä on tämmönen mahdollisuus ja noin pikkusta tyttöä ei vielä tarvi viedä hoitoon. Ehkä tekis mullekkin hyvää välissä kuitenkin vähän rauhoittua. Päivisin siis kierrellään Elean kans kirppiksiä ja kyläillään mummoilla. Lisäks mulla on aina jotain kesken kotona. Suursiivous on menossa jatkuvasti, etenen vaan niin hitaasti että kun joskus selviän listan loppupäähän, saan aloittaa jo alusta. On Elean tilkkupeitto (puolivälissä!), kaiken maailman leivonnat ja hillot, ja pari muutakin projektia josta kirjoitan enemmän ens kerralla. Jotain kun saan päähän niin se ei voi odottaa. Sempä takia Eemi aloitti vielä perjantaina uuden laminaatin asentamisen yläkertaan. Löysin torstaina netistä halvalla uutta laminaattia -> päätin että vaihdetaan lattia -> perjantaina hain lattian. Nyt on siis Elean tulevassa huoneessa jo lattia paikallaan. Ulkokukkapurkkien metsästämiseen oon nyt käyttänyt vaivaiset kaks päivää; kukat odottaa jo autossa. Mutta mistä saan samanlaisen purkin ku naapurilla?! Mun muistilistassa ois vielä vaikka mitä ostettavaa, siivottavaa, tehtävää jne. Ja kyllä; mulla on muistilista kaikkea tätä varten. :D

No, varmaan sanomattakin selvää että me ollaan taas viimepäivien aikana keretty tehdä vaikka mitä. Eletty perusarkea ja tuusattu tyhjänpäivästä niinku aina, kaiken päälle vielä sairastettu syysflunssaa. Eleakin siis sairastu, ja mullakin on ollut TAAS nenä tukossa pari päivää. Päänsärky on järkyttävä! Perjantaina mun ihanat ystävät tuli ruokakesteille ruuat mukanansa, tein vaan salaatin. Syötiin yhdessä ja eipä sen kummempaa. :) Eilisen käytin siis kukkapurkkien metsästykseen kaatosateessa 10-kilonen pikkutyttö kainalossa kaupasta toiseen, ja illasta leivoin aivan ihanaa daim-valkosuklaapiirakkaa. Tänään käytiin rakenna-sisusta-asu tms. messuilla ja kotiinlähtiessä ostettiin ulkopuolelta ihanaa savukalaa josta värkkäsin vähän myöhäsen lounaan. Nyt on pikkutyttö nukkumassa, Eemi sen veljellä kattomassa formulaa ja muutaman kuvan jälkeen taidan minäkin vetää peiton korviin!






2 kommenttia:

  1. Voi harmi, että on väsymystä. Mulla kestää aamusin lähtee käyntiin, pitkin päivää saattaa väsyttää,mut en luovuta.
    Täl hetkel istun labras sokerirasitukses,jotain niin ihanaa: (
    Toivottavasti sun väsymys helpottaa, et voit nauttia loppu raskaudesta!:)

    Ps.Aivan törrrrkeen hyvän näköi toi daim kakku, nam!:P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo sokerirasitus on kyllä niin inhottava.. :( Eiköhän tämä tästä, ja onneks Elea on niin villi että sen kanssa ei hirveesti kerkee tätä miettiä ku toinen on koko ajan menossa.. :D Itelläki parempi olo kun ei jää vaan sänkyyn valittamaan.. :D

      Poista