06 elokuuta, 2013

Rakenneultra

Eilen oli siis vihdoin se päivä! Meillä soi herätyskello 7.20 ja heti 8.00 oli meillä aika rakenneultraan. Jännitys oli aikamoinen ja uni ei todellakaan meinannu illalla tulla ollenkaan!

Vauva oli aika hyvin piilossa ja semmosessa asennossa, että aika kauan saatiin pikkusta katsella että kaikki rakenteet sai tarkastettua kunnolla. Istukka oli etuseinässä, joka vaikeutti vielä kans näkyvyyteen kun vauva oli jotenkin sen takana sopivasti. Kaikki saatiin kuitenkin katsottua, kehitys on normaalissa vaiheessa ja rakenteet kunnossa, eli kaikki hyvin. :) Viikkoja oli eilen siis 19+5, ja vauvan koko vastasi rv. 20+0. Meidän pienellä oli painoa 315g.

Sukupuoli saatiin selvitettyä hyvin myös, ei pikkunen yrittänyt yhtään piilotella. :) Nyt siis saan vihdoin ruveta ostelemaan vaatteita ja jotain muita pikkujuttuja joita vielä puuttuu. Eemi haluaa pitää tämän asian ihan salassa, joten en voi sukupuolta täällä paljastaa enkä näinollen myöskään mun ostoksia täällä esitellä.. :( Eli siis vauvan sukupuoli on vaan meidän kahden tiedossa synnytykseen asti. Mulle olis oikeestaan aika sama että tietääkö siitä muut vai ei, ja oikeestaan oon niin innoissani että tuntuu että räjähdän kun mun pitää olla hiljaa! Kaiken lisäks oon vielä semmonen hölösuu (mun parhaan ystävän miehen toimesta myös Ulla Taalasmaaksi kutsuttu..) että tekee tosiaan tiukkaa olla kertomatta kellekkään.. :p

Ultra ja tieto sukupuolesta teki tästä raskaudesta paljon todellisemman. Tunteet seilaa laidasta laitaan ja eipä paljoa muuta mielessä pyöri.



Ettei menis liian positiiviseks tämäkään postaus niin liitän mukaan vielä tän upean (ja ainoan) ultrakuvan joka saatiin mukaan. Oon Eleankin ultrakuvat säästäny ja laittanu vauvakirjan väliin, mutta tästä kuvasta ei kyllä paljoo kertomista oo! No, tiedetään ainakin että kaikki on kunnossa, sehän tässä tärkeintä on.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti