20 elokuuta, 2013

Itse ilkimys

Elea? Ei. Minä? Kyllä.

Mun suurimman kannattajan (Eemin) toiveesta kerron meidän paskasta elämästä.  Eli Eemin sanoja lainaten: "Kirjota nyt sinne blogiinki miten ärsyttävä oon."

Okei. Eli Eemi on ärsyttävä. Ei se ennen ollut, joten oon päätelly että tää varmaan johtuu tästä mun raskaudesta. Musta on tullut lähes raivohullu nipottaja kellä ei mikään koskaan oo hyvin. Taidan ehkä muutenkin olla semmonen perusnegatiivinen ihminen, mutta yleensä kuitenkin osaan aika paljon asioita ohittaa huumorilla. No, enpä osaa enää. Musta tuntuu että mielialat heittelee ihan laidasta laitaan, ja tää jos joku on todella ärsyttävää. Ei mua oikeestaan muu ärsytä ku Eemi. Kaikki sen tekemiset ja tekemättä jättämiset. Sanat, lauseen muodot ja äänensävyt. 

Ennen osoitin mun mieltä lähinnä vaan mököttämällä. Nykyään saan kyllä hyvin mun mielipiteen kuuluviin valituksella, itkulla ja vihaisilla viesteillä. Osaisimpa edes olla hiljaa. Suusta pääsee ihan mitä sattuu, ja jo saman tien tajuan että mitä taas tuli sanottua. En halua olla ilkee ja vihanen koko aikaa, mutta mä en voi sille mitään. Hermot meneeeeeeeeeeee.

Onneks Elea on niin kiltti ja ihana, että sille en osaa suuttua, eikä se siihen "syytä" annakkaan. 

Kirjoitan tästä, koska oon niiiiiiin kyllästynyt. Oon ihan neuvoton, ja ilmeisesti tämä on vaan kestettävä. Mä en jaksa olla aina surullinen tai pahalla tuulella. Mä en jaksa näitä loputtomia paskoja päiviä. Haluan olla hyvällä tuulella ja nauraa. Olla iloinen ja nauttia raskaudesta. Tämmönen mä nyt varmaan sitteoon vielä muutaman kuukauden. Äkäpussi, känkkäränkkä, hormonihirviö, vi**upää, ärsyttävä, nalkuttaja, itkupilli, itse ilkimys.

Kiitollinen olen, jos Eemi jaksaa löytää musta edes yhden positiivisen asian jonka voimalla kestää nämä kuukaudet.

Maailman vihasin ämmä-palkinnon annan siis itselleni.


Kerrankin voitin jotain. Toiselle sijalle pääsee mun kuuleman perusteella mun myös raskaanaoleva paras ystävä. (Terveisiä sinne.)

Onnea voittajille, s*****a!!!!!!

Huomenna palaan taas iloisena (toivottavasti).
Ja yritän parantaa tapani.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti