08 toukokuuta, 2013

Väsy..

Huhhuh. Muutama niiiiiiiiiin rankka päivä takana.. Elean kuume laski, nuha ja hirvee yskä jäi. Kuumeen tilalle saatiin sitten oksennustauti. IHANAAAAA! Elea oli todella itkunen pari päivää, ja ruokaa ei mennyt alas tippaakaan. Onneks pikkunen oksensi vaan kerran, ja minä sitten senkin edestä. Oksu tuli 15 minuutin välein melkein vuorokauden ajan! Mulla oli veto niiin pois, että makasin vielä kaksi päivää syömättä taudin jälkeenkin. No, vatsa on parantunut ja tänään ruokakin jo maistui..

Elea tietysti piristy taudista nopeesti, ja mun kipeenäollessa rupes seisoon tukea vasten. Tyttö ei todellakaan antanut olla rauhassa.. :D Pienelle oli ilmeisesti myös aika rankkaa kun äiti ei ollutkaan hoitamassa.. :/ Oon imettänyt tähän asti, mutta ei todellakaan onnistunut sairaana  joten pulloon piti vaan tyytyä. Koko ajan yritettiin kiivetä äitin luo sohvalle, tai muuten itkettiin mun perään. Huh, en voi muuta sanoo ku että onneks se on ohi nyt!!

En olis millään selvinnyt ilman Eemiä! Nostan kyllä hattua yh-äideille/isille jotka tämmösistä tilanteista selviää kerta toisensa jälkeen yksin. Tää oli mulle myös hyvää "harjotusta", sillä Eemi on onneks tällä hetkellä semmosessa työssä, että se pysty ottaa vapaapäivän ja olla meidän kanssa kotona sen hirveimmän päivän, tämäkään ei yleensä ole mahdollista.

Toivottavasti nyt hetki pysyttäis terveenä ja voitais nauttia tästä ihanasta keväästä joka tännekkin on vihdoin saapunut!  :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti